مشاهده مطلب

      ۲۲ اسفند ۱۳۹۲      ۰             4175      پایگاه مقاومت, مجتمع   Print This Post Print This Post
به همت پایگاه شهید جعفرزاده ؛

دومین یادمان شهدای عملیات بدر و سالگرد شهید جعفرزاده برگزار شد

پایگاه سردار شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران دومین یادمان گرامیداشت شهدای عملیات بدر و سالگرد شهید جعفرزاده را برگزار کرد.

به حول و قوه الهی در سایه الطاف خفیه شهدا، پایگاه سردار شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران دومین یادمان گرامیداشت شهدای عملیات بدر و سالگرد شهید جعفرزاده را در روز سه شنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در صحن متبرک امامزاده عبدالله با حضور گسترده مردم، بسیجیان و کارکنان مجتمع برگزار شد.

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، در یادواره ۲۴ شهید عملیات بدر و سردار شهید جعفرزاده، با اشاره به تمام نشدن جنگ و راه شهدا اظهار داشت: هرگز نباید از سنگر دشمن غافل شد و آرام گرفت چرا که همیشه حق و باطل وجود دارد.

وی حزب‌های مختلف با عنوان و نام‌هایی چون طایفه، شهرت، شهوت و ثروت را خطا دانست و بیان کرد: فقط یک حزب بر مبنای فرمان الهی وجود دارد که حزب شهدا است و همیشه غالب و پیروز است و بقیه حباب آبی بیش نیستند.

زارع‌زاده، جوش و خروش، فریاد و دشمن ستیزی شهدا را اوج افتخار آنان عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا اسیر هیچ گونه حزب و گروهی به هیچ عنوانی نشدند و به لقاء الهی رسیدند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، وظیفه مردم و مسئولان بعد از شهدا را سنگین دانست و بیان داشت: اگر آمریکا و کشورهای غربی اشتباه کنند، پیروان شهدا و امام شهدا و پیروان امام حسین (ع) جای هیچ گونه خطا و اشتباهی را برای آنان نمی‌گذارند.

سردار جواد کمالی از یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در این یادواره با تشریح عملیات بدر و خاطرات این عملیات به نفش مهم عملیات بدر و تیپ ۱۸ الغدیر در آن اشاره و خاطرنشان کرد: شهید ابراهیم جعفرزاده فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر با معنویت بر دل‌ها فرماندهی می‌کرد.

کمالی اظهار داشت: در شرایط سخت محاصره اقتصادی، نظامی و تسلیحاتی دفاع مقدس، رزمندگان مجبور به طراحی و اجرایی کردن عملیاتی چون بدر از مناطق غیر قابل عبور هور بودند تا بتوانند ضربه کاری به دشمن از جایی که تجهیزات آن کمتر است و فکر آن را نیز نمی‌کردند، وارد کنند.

فرمانده ناحیه بسیج بافق نیز در این مراسم، نکته اصلی در پیروزی شهدا را ایثار آنها عنوان کرد و گفت: ایثار یعنی تقدیم هستی که جان هر کسی است.

بمانعلی باقیان، رسیدگی به خانواده شهدا و الگو قرار دادن آنها را رمز پیروزی و حفظ انقلاب دانست و اظهار داشت: ایثار شهدا و خانواده شهدا است که انقلاب را به سطح بالا در دنیا رسانده است.

وی عنوان کرد: فرهنگ عاشورا و فرهنگ مهدویت، دو بال اوج و پرواز شیعه است و ولایت فقیه نیز مانند سپری است که شیعه را حمایت می‌کند.

اجرای کلیپ و چند برنامه فرهنگی و مسابقه پیرامون دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: