مشاهده مطلب

      ۱۶ آذر ۱۳۹۲      ۰             3742      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

موضوع سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی چندی است که در کشور مطرح شده و توجه ویژه سیاستگذاران و متولیان کشور به این مقوله نیز حاکی از اهمیت این بخش است.

“دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران” که از سوی سازمان نظام مهندسی معدن به همراه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر فعالان معدنی کشور ، هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد نیز فرصت مناسبی است که معادن و صنایع معدنی در کنار یکدیگر ضمن شناسایی نیازها، به معرفی توانمندی ها، محصولات و تولیدات خود پرداخته و در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی اهتمام ورزد.

محورهای برگزاری دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران از سوی مهندس محمدرضا شینی مقدم مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس و نیز مدیر اجرایی نمایشگاه، ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور و هم اندیشی با مقامات، اساتید، دست اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنی در قالب تشکیل جلسات، مکاتبات و کارگاه های آموزشی عنوان شد.

همچنین شینی مقدم معرفی منابع تأمین مالی جهت طرح ها و پروژه ها و شناسایی و معرفی توانمندی های معدنی ایران را از دیگر محورهای نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری معرفی کرد.

متراژ اختصاص داده شده به این نمایشگاه که شامل سه سالن A، B و C می باشد ۸ هزار متر مربع و تعداد غرفه های و شرکت های حاضر در آن ۱۴۰ غرفه است که در این بین نام ۲۵ شرکت خارجی یا نمایندگان آنها نیز مشاهده می شود.

علاوه برآن، کارگاه های آموزشی و میزگردهای تخصصی در دو روز همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری به شرح ذیل خواهد بود:

ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰ صبح الی ۱۷ بوده و مراسم افتتاحیه آن از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود همچنین ساعت شروع افتتاحیه نمایشگاه ۹ صبح روز سه شنبه ۱۹ آذر خواهد بود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: