مشاهده مطلب

      ۱۸ مرداد ۱۳۹۱      ۰             10      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

۴۲۸ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۳ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال امروز در بورس اوراق بهادار داد و ستد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر،‌ شاخص کل در معاملات امروز با ۲۲۴ واحد کاهش در مقایسه با روز گذشته به ۲۴ هزار و ۱۰۸ و ۶ دهم واحد رسید.
همچنین شاخص آزاد شناور با ۳۴۱ و هفت دهم واحد کاهش به ۲۹ هزار و ۹۵۷ و دو دهم واحد ، شاخص بازار اول با ۲۰۹ و سه دهم واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۸۱۱ و چهار دهم واحد ، شاخص بازار دوم با ۱۴۳ و شش دهم واحد کاهش به ۳۴ هزار و ۳۶۵ و ۹ دهم واحد ، شاخص صنعت با ۱۸۲ و نه دهم واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۱۱۹ و سه دهم واحد و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ با ۱۷ و هفت دهم واحد کاهش به هزار و ۳۴۸ و چهار دهم واحد رسید.
سهام سرمایه‌گذاری‌ مسکن،توسعه‌شهری‌توس‌گستر ، فرآورده‌های‌ غدایی ‌ و قندپیرانشهر ، سیمان‌ سفیدنی‌ریز ، شکرشاهرود ، قند شیرین‌ خراسان‌ ، شهد ، فرآوردههای غذایی و قندتربت‌جام ، کارخانجات‌ قند قزوین و قند ثابت‌ خراسان در معاملات امروز دارای بیشترین افزایش قیمت بود.
سهام جام‌دارو ، خوراک‌ دام‌ پارس‌ ، داروسازی‌ روزدارو ، سرمایه‌گذاری‌ سایپا ، فرآوری‌ مواد معدنی ‌ایران‌ ، لعابیران‌ ، سرمایه‌گذاری‌ غدیر ، پتروشیمی‌ آبادان ، فراورده‌ های‌ نسوز ایران و معادن‌ بافق ‌هم در معاملات امروز بیشترین کاهش قیمت را داشت.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: