مشاهده مطلب

      ۰۶ مهر ۱۳۹۸      ۰             17946      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع فلات مرکزی

به مناسبت هفته دفاع مقدس، جلسه هماهنگي و سياستگذاري اعضاي شوراي پايگاه بسیج شهيد جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس جلسه هماهنگي و سياستگذاري اعضاي شوراي بسيج پايگاه مقاومت شهيد جعفرزاده در دفتر مدیریت مجتمع برگزار شد.
در ابتدا “سيد فرهاد اسلامی” مدیر مجتمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را تبریک گفت و بیان داشت: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوند عمیق و ناگسستنی دارد رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از قیام عاشورا با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کردندو ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورایی پس از هشت سال دفاع مقدس پیروز جنگ شدند و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند.
فرمانده پایگاه بسیج سردارشهيد جعفرزاده با تاکید بر اینکه وظیفه ما دفاع از آرمانهای شهدای اسلام از صدر تاکنون است بر مشارکت هر چه بیشتر بسیجیان پایگاه مقاومت شهید سردار جعفر زاده در برنامه های جمعی در سطح شهرستان تاکید نمود.
در اين جلسه برنامه هايي از قبيل برگزاري ،همایش های مختلف فرهنگی و ورزشی ،برگزاري مسابقه کتابخوانی، شرکت در یادواره شهدا و مراسمات مختلف مورد تصويب اعضاي شورا قرار گرفت.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: