مشاهده مطلب

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷      ۰             16066      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

برگزاری اولین دوره مسابقات والیبال مجتمع به مناسبت سالروز ورود آزادگان

اولین دوره مسابقات والیبال داخلی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی که به مناسبت سالروز ورود آزادگاه برگزار شد، با قهرمانی تیم امور معادن به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ اولین دوره مسابقات والیبال داخلی مجتمع به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن کوثر بافق برگزار شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع با اشاره به این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم از پرسنل مجتمع در دو گروه شروع شد.

سیدعلیرضا طباطبایی افزود: در گروه الف تیم های ایمنی، اداری و انتظامات و در گروه ب تیم های امور معادن، فنی مهندسی و آزمایشگاه به مصاف هم رفتند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با انجام ۱۰ بازی به پایان رسید که در نهایت ۴ تیم امور معادن، ایمنی ، آزمایشگاه و انتظامات به مرحله نیمه نهایی و فینال راه یافتند.

طباطبایی با اشاره به برگزاری بازی فینال این دوره از مسابقات گفت: دو تیم ایمنی و امور معادن با شکست حریفان خود در مراحل قبل موفق به حضور در مرحله فینال این دوره از مسابقات شدند که در نهایت تیم امور معادن با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

وی گفت:  تیم امور معادن پس از این پیروزی به عنوان قهرمان دوره، تیم ایمنی نائب قهرمان و تیم آزمایشگاه به عنوان مقام سوم این دوره از مسابقات معرفی شدند.

گفتنی است، از نظر هیئت داوران تیم ایمنی به عنوان تیم اخلاق این مسابقات انتخاب شد.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: