مشاهده مطلب

      ۲۰ آذر ۱۳۹۷      ۰             16766      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن سنگ آهن در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

مدیر فنی و مهندسی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی: در یک سال فعالیت معدنی در مجتمع، بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصولات سنگ آهن تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، مدیر فنی و مهندسی مجتمع در نشستی گزارشی از عملکرد یک ساله مجتمع در حوزه استخراج، تولید و فروش محصولات سنگ آهن از معادن تحت پوشش را بیان کرد.

مهندس حمید رحیمی با اشاره به گزارش عملکرد استخراج از مهر ۹۶ تا آبان ۹۷ معادن تحت پوشش مجتمع گفت: طی این مدت بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن سنگ استخراج شده است که از این میزان بیش از ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تن باطله و در حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن سنگ آهن می باشد.

وی فعالیت عملکرد مذکور را مربوط به دو معدن میشدوان و چاه گز دانست و یادآور شد: میزان سنگ آهن استخراج شده از معدن چاه گز یک میلیون و ۱۵۶هزار تن می باشد که در همین مدت بیش از ۶۵۰ هزار تن سنگ آهن از معدن میشدوان استخراج شده است.

مهندس رحیمی فعالیت معدنی مجتمع در حوزه تولید سنگ آهن در دو بخش سنگ آهن پرعیار( ریز دانه و درشت دانه) و نرمه در مدت یک سال گذشته را بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن عنوان کرد و گفت: بیشترین محصول سنگ آهن پرعیار مربوط به معدن چاه گز با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن و بیشترین نرمه تولید شده در معدن میشدوان با بیش از ۵۱ هزار تن نرمه سنگ آهن می باشد.

مدیر فنی و مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی فروش محصول پرعیار از دو معدن چا گز و میشدوان را بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن بیان کرد و افزود: از این میزان ۸۱۹ هزار تن مربوط به معدن چاه گز و بیش از ۳۸۵ هزار تن سنگ آهن پرعیار از معدن میشدوان به فروش رفته است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: