مشاهده مطلب

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳      ۰             4339      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران، شركت هاي فولادسازي (دولتي و خصوصي)، از ابتداي فروردين تا پايان اسفند ۹۲، ۱۵ ميليون و ۶۴۰ هزار و ۱۸۲ تن فولاد خام توليد كردند. اما ميزان توليد فولاد خام كشور در مدت مشابه سال گذشته،  ۱۴ ميليون و ۳۷۵ هزار و ۶۳۸ تن بود.

از ميان شركت هاي بزرگ توليد كننده فولاد كشور، «فولاد مباركه» با توليد ۵ ميليون و ۳۹۰ هزار و ۳۴۸ تن، «فولاد خوزستان» ۳ ميليون و ۵۵۱ هزار و ۶۱۹ تن و «ذوب آهن اصفهان»         ۲ ميليون و ۲۷۰ هزار و ۷۰۴ تن، به ترتيب حائز رتبه هاي اول تا سوم در توليد فولاد خام شدند. همچنين، شركت فولاد هرمزگان با توليد يك ميليون و ۶۷ هزار و ۲۷ تن، سبا ۷۰۹ هزار و ۸۸۸ تن، فولاد خراسان ۷۰۰ هزار و ۵۸ تن، فولاد آلياژي ايران ۳۶۱ هزار و ۳۲۸ تن و گروه ملي صنعت فولاد ايران ۲۵۶هزار و ۷۱۰ تن، به ترتيب در رديف شركت هاي ديگر توليد كننده فولاد خام  بودند.
به گزارش مذكور، طي ماه اسفند سال ۹۲، در مجموع يك ميليون و ۳۲۹ هزار و ۵۹۲ تن شمش فولادي در كشور توليد شد كه نسبت به ميزان شمش فولاد توليد شده در مدت مشابه سال گذشته (يك ميليون و ۲۱۶ هزار و ۵۷۱ تن)، رشد بيش از ۹ درصدي را در توليد تجربه كرد.
طبق اين گزارش، در ۱۲ ماهه امسال، ۱۶ميليون و ۵۶۶ هزار و ۶۷۴ تن انواع محصولات فولادي (تيرآهن، ورق عريض، ورق گرم، ورق گالوانيزه، ميلگرد، كلاف و لوله) توسط شركت هاي فولادي توليد شد. اين رقم در ماه اسفند، يك ميليون و ۴۱۸ هزار و ۱۱۶ تن بود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: