مشاهده مطلب

      ۰۶ آبان ۱۳۹۲      ۰             3515      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام كرد: برای اجرای طرح های ایمیدرو، مصوبه های لازم از نظر الزامات زیست محیطی، ایمنی و بهداشت اخذ می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، محمدكاظم نوری گفت: یكی از اعضای كمیته سرمایه گذاری ایمیدرو، مدیر HSE سازمان است كه مسئولیت دارد اثرات زیست محیطی و ایمنی طرح كه باید توسط مجری انجام شده باشد، را بررسی كند.
وی افزود: علاوه بر تایید واحد HSE ایمیدرو، موضوع باید به تایید سازمان حفاظت محیط زیست هم برسد تا طرح قابلیت اجرایی پیدا كند؛ هر چند كه در مدت زمان اجرای طرح نیز به طور منظم بر رعایت مسایل بهداشت، ایمنی و محیط زیست نظارت خواهد شد.
نوری با اشاره به تعامل و همكاری مطلوب ایمیدرو و سازمان حفاظت محیط زیست تصریح كرد: تمام قوانین و مقررات، الزامات و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست از سوی ایمیدرو به واحدهای تابعه برای اجرا اعلام می شود تا شركت ها نیز این الزامات را به طور كامل رعایت كنند.
وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست اكنون شركت های تابعه ایمیدرو را ملزم كرده كه در واحدهایی كه امكان آن وجود دارد، تجهیزاتی نصب كنند تا این سازمان بتواند وضعیت آلایندگی واحدها را به طور مستمر كنترل كند كه این مهم اكنون در واحدهای تابعه در دست اجراست ضمن اینكه بسیاری از شركت ها نیز تجهیزات روز را نصب كرده اند.
نوری درباره وضعیت ایمنی و بهداشت در واحدهای تابعه ایمیدرو اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ایمنی در واحدها و همچنین معادن زغال سنگ نسبت به گذشته به طور چشمگیری بهبود یافته و میزان حوادث بشدت كاهش یافته است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: