مشاهده مطلب

      ۱۶ مهر ۱۳۹۸      ۰             18000      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ سید فرهاد اسلامی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در جلسه مشترکی که صبح امروز با حضور سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی، علی میرابی مدیر روابط عمومی وکاظم کریم‌زاده مشاور فرهنگی این مجتمع  برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از زحمات  وی و مجموعه این ستاد تقدیر و تشکر نمود.

مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، جانبازان و ایثارگران ناجا گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی که با پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا، با ایثار و کار و تلاش خستگی ناپذیر خود، زمینه استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی را فراهم کرده و از “نظم و امنيت” صیانت می‌کنند.

سید فرهاد اسلامی، با اشاره به فرمایش پیامبر بزرگ اسلام در حدیث:” ِنعْمَتَانِ‏ مَجْهُولَتَانِ ، الصّحّة و الأمان ،   تندرستی و امنیت ” را دو نعمت بزرگ  الهی عنوان نمود و امنیت موجود در سطح شهرستان را مرهون زحمات و تلاشهای همه نیروی های انتظامی و نظامی شهرستان بیان کرد.

سرهنگ کمالی نیز در این جلسه، ولایت پذیری، احساس مسئولیت و انگیزه خدمت را از جمله ویژگیهای مهم و بارز  نیروهای انتظامی در شهرستان عنوان کرد و از همکاری کلیه نهادها .ارگانها و مردم در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان قدردانی کرد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: