مشاهده مطلب

      ۰۲ آذر ۱۳۹۹      ۰             19247      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تقدیر رئیس سازمان بسیج کارگران کشور از مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور طی تقدیر نامه ای از زحمات بی شائبه و مساعدت های موثر مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در رزمایش های "دست یاریگر" و " کمک های مومنانه" به معسرین و نیازمندان جامعه کارگری کشور، تشکر و قدردانی نموده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ در جلسه که با حضور مدیران مجتمع ، فرمانده و مسئول عقیدتی-سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار شد از کمک ها و مساعدت های مهندس اسلامی با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجی گفت:هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

سرهنگ نصیری ضمن قدردانی از اهتمام جدی مردم و بسیجیان در مبارزه‌ با کرونا خاطر نشان کرد: همت بسیجیان در مساعدت به کادر درمان ، رزمایش های کمک های مومنانه و ارائه خدمات مشاوره و امید بخش به بیماران کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

وی از مساعدت و همراهی مدیران و مجموعه کارگری مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به خاطر اقدامات موثر در رزمایش “دست یاریگر” و “کمک های مومنانه ” در حمایت از نیازمندان شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه “محمدرضا رضایی پور” مسئول بسیج کارگری شهرستان بافق با اشاره به عملکرد و کارنامه مثبت مجتمع و پایگاه شهید جعفرزاده در اجرای طرح شهید برونسی و شهید کریمی در حمایت از کالای ایرانی و همچنین امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان و تحقق شعار سال تقدیر و تشکر کرد و این مهم را برگ زرینی بر افتخارات مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی دانست.

مهندس سید فرهاد اسلامی در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی یک شغل و سمت نیست، هر شخص در هر شغل و سمتی که با نیت خالص برای خدا ، ملت و مردم کار کند، یک بسیجی مخلص است.

وی از بافق به عنوان یک شهرستان کارگری و بسیجی یاد کرد و عنوان داشت: بیش از ۹۰ درصد از کارگران این شهرستان بسیجی مخلص هستند، چرا که با نیت خالص در حال خدمت و فعالیت هستند.

اسلامی، اعطای تقدیر نامه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور را مدیون همراهی و مساعدت مدیران و مجموعه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی دانست و از همه کارکنان در تمام قسمتهای مختلف در این مجموعه معدنی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این نشست، مهندس “حمید رحیمی” سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری و رشادت های بسیجیان گفت: افتخار می کنم یک بسیجی هستم و امیدوارم بسیجی وار کار کنم و از ادامه دهنده راه بسیج و بسیجیان باشیم.

گفتنی است، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور طی تقدیر نامه ای از زحمات بی شائبه و مساعدت های موثر مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در رزمایش های “دست یاریگر” و ” کمک های مومنانه” به معسرین و نیازمندان جامعه کارگری کشور، تشکر و قدردانی نموده است.

  

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: