مشاهده مطلب

      ۰۹ خرداد ۱۳۹۷      ۰             15760      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تقدیر از افتخارآفرینان واحدHSEE مجتمع فلات مرکزی

در راستای کسب رتبه اول واحد HSEE مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به عنوان واحد برتر ایمیدرو در سال 96 از پرسنل این واحد در مراسمی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، به دنبال ارزیابی ممیزی واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو، واحد HSEE مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به عنوان واحد برتر در بین ۲۹ واحد تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران معرفی شد.

در همین راستا و به منظور تجلیل و تقدیر از عملکرد پرسنل واحد HSEE مجتمع مراسمی با حضور مدیر مجتمع و مدیران HSEE و امور معادن و روابط عمومی مراسمی در هتل علمدار بافق برگزار شد.

در ابتدا مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی مجتمع ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد عالی تمامی پرسنل مجتمع بویژه پرسنل واحد HSEE در ارزیابی ممیزی سال ۹۶ گفت: دلیل رسیدن به این نتیجه مهم بالا بودن روحیه مسئولیت پذیری تک تک پرسنل این واحد می باشد.

علی ایرانمنش با اشاره به اینکه فعالیت در واحد HSEE به صورت سیستم محور اداره می شود نه بر اساس شخص محور، افزود: پرسنل مجتمع از نظر دانش فنی، توان علمی و روابط داخلی در سطح ایمیدرو نمونه و شاخص است و مبنای کار در واحد ایمنی بر اساس جدیت و تعامل با پیمانکاران می باشد.

ایرانمنش همچنین به برنامه های سال جاری این واحد در سطح مجتمع اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته عملیات احداث سیستم تصفیه فاضلاب معدن چاه گز در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال شروع می شود.

در ادامه مدیر مجتمع ضمن تبریک به پرسنل واحد HSEE به خاطر کسب رتبه اول در سطح سازمان، از زحمات و تلاش های آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: یکی از دغدغه ها و موارد مورد تاکید سازمان مسئله ایمنی و رعایت قوانین و ضوابط در این راستا است.

سید فرهاد اسلامی با اشاره به اینکه نتیجه کار برای مجتمع مهم و ارزشمند می باشد،گفت: رعایت و اجرای دقیق آیین نامه ها و جلوگیری از سوانح مهمترین مباحثی است که پرسنل واحد HSEE می بایست مدنظر و سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: