مشاهده مطلب

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۶      ۰             15223      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه سالیانه تولید سنگ آهن دانه بندی در مجتمع فلات مرکزی

مهندس سید فرهاد اسلامی از تحقق برنامه سالیانه تولید سنگ آهن دانه بندی شده در این مجتمع تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ مهندس سید فرهاد اسلامی از تحقق برنامه سالیانه تولید سنگ آهن دانه بندی شده در این مجتمع تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.
مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این خصوص گفت: تولید سنگ آهن دانه بندی در مجتمع فلات مرکزی بر اساس برنامه سالیانه یک میلیون و شصت هزار تن می باشد که این رقم در عملکرد تا پایان دی ماه سال جاری به یک میلیون و شصت و پنج هزار و هشتصدو چهار تن سنگ آهن رسیده است.
اسلامی با اشاره به تحقق برنامه سالیانه مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی طی ۱۰ ماه سال جاری خاطر نشان کرد: میزان برنامه سالیانه تا پایان دی ماه بصورت کامل محقق شده است.
وی همچنین برنامه ۱۰ ماهه تولید سنگ آهن دانه بندی شده مجتمع را ۸۸۰ هزار تن بیان کرد و افزود: تولید سنگ آهن دانه بندی بر اساس برنامه ۱۰ ماهه به میزان ۲۱٫۱ درصد پیشرفت داشته است.
سید فرهاد اسلامی، تحقق این برنامه را لطف خداوند و تلاش همکاران در واحدهای مجتمع دانسته و عنوان کرد ان شاءالله به یاری خدا و همت مدیران و پرسنل تلاشگر مجتمع در تمام بخش ها به تولید و برنامه های بلند مدت و هدف گذاری شده دست خواهیم یافت.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: