مشاهده مطلب

      ۱۲ دی ۱۳۹۸      ۰             18194      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تجلیل از پرستاران شاغل در مجتمع به مناسبت روز پرستار

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) از خدمات و زحمات پرستاران مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران ، همزمان با ولادت فرخنده و با سعادت حضرت زینب (س) که روز پرستار نامیده شده، طی مراسمی با حضور سید فرهاد اسلامی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ، محمد حسین برخورداری مدیر مالی و اداری ، حمید رحیمی مدیر فنی مهندسی ، علی ایرانمنش مدیرHSEE,علی میرابی مدیر روابط عمومی ، ابوالفضل صداقتی مدیر امور معادن و بهره برداری و سرکار خانم خدادادی کارشناس HSEE تهیه و تولید مواد معدنی ایران از پرستاران شاغل در مجتمع قدردانی و تجلیل شد.
سید فرهاد اسلامی درابتدای این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیر روابط عمومی که برنامه های خوبی را در مناسبت های مختلف برگزار می نماید افزود نامگذاری سالروز ولادت بانوی کربلا حضرت زینب کبری(س) به عنوان روز پرستار؛ نشانگر پاکی، صبر، از خودگذشتگی و اخلاص سفیدجامگانی است که برای درمان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

این روز فرصت مناسبی بود برای تقدیر از پرستاران شاغل در مجتمع که التیام بخش درد جسم و روح دردمندانی هستند که سلامت خود را در دستهای مهربان و نگاه آرام بخش شما جستجو می کنند.

بنده ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، به همه پرستاران پرتلاش، سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از پرستاران شاغل در مجتمع با اهدا شاخه گل و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: