مشاهده مطلب

      ۰۲ آبان ۱۳۹۱      ۰             614      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

مشاور وزير صنعت ، معدن و تجارت در امور بانوان و خانواده گفت : براي اولين بار بانوان صادر كننده نمونه در حوزه صنايع ، معادن و تجارت معرفي و تقدير مي شوند.
به گزارش معدن نيوز ، ثريا ظفري افزود: اين اقدام طي برگزاري اولين همايش تجليل از بانوان برگزيده حوزه صنعت ، معدن و نيز تجارت پس از ادغام دو وزارتخانه بازرگاني و صنايع و معادن ، در اواخر ديماه سال جاري صورت مي گيرد.
ظفري با بيان اينكه حدود ۳۰ درصد از شاغلين بخشهاي صنعت ، معدن و تجارت كشور را بانوان تشكيل مي دهند اضافه كرد : در اين همايش از بانوان نمونه مدير واحدهاي توليدي ، بانوان نمونه معدنكار و بانوان صادر كننده نمونه كشور تجليل مي شود.
وي برپايي ۳۰ غرفه نمايشگاهي از توليدات بانوان در حوزه صنعت ، معدن و تجارت ، و ارائه دو مقاله در اين حوزه ها را از برنامه هاي جنبي همايش مذكور برشمرد.
چاپ كتابچه مجموعه فعاليتهاي دفتر امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت از سال ۸۵ به بعد به دو زبان فارسي و انگليسي ازديگر اقداماتي است كه به گفته ظفري در اين همايش ارائه مي شود.
بانوان شاغل واحدهاي صنعتي ، معدني ونيز بازرگاني مي توانند با مراجعه به بخش مربوط درسايت دفتر امور بانوان و خانواده اين وزارتخانه به نشاني http://women.mim.gov.ir  فرمهاي مربوط را تكميل كنند و پس از بررسي در كميته هاي تخصصي، برترينهاي اين حوزه ها درهمايش مذكور معرفي خواهند شد.
مشاور وزير صنعت ، معدن و تجارت همچنين از اجراي طرح آموزشي در سطح صنوف كشور با همكاري مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري خبر داد و گفت : در صورت تفاهم با اين مركز و تامين بودجه مورد نياز،  طرح صنوف  در اواخر سال جاري اجرا مي شود.
به گفته وي  در طرح ملي رحمت( شاخه كارگري ) طي ۵ سال اخير حدود ۱۴۵ هزار نفر از شاغلين واحدهاي توليدي و صنفي آموزش ديده اند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: