مشاهده مطلب

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸      ۰             17489      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

برگزاری کارگاه آموزشی مدیران ادارات و روابط عمومی های شهرستان بافق

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات و به همت روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی یک دوره آموزشی ویژه مدیران ادارات و کارشناسان روابط عمومی ادارت شهرستان در فرمانداری بافق برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات و به همت روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی و مشارکت روابط عمومی فرمانداری بافق، دوره آموزشی دو روزه ویژه مدیران ادارات و کارشناسان روابط عمومی ادارت شهرستان در محل سالن کنفرانس شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزارشد.

مدیر روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی هدف از برگزاری این دوره های مختلف را افزایش سطح دانش و آگاهی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهای شهرستان عنوان کرد و گفت: این کارگاه به صورت مجزا در ۲ روز ویژه مدیران ادارات و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد.

علی میرابی با اشاره به کارگاه ویژه مدیران ادارات شهرستان گفت: در این دوره مباحث مربوط به روابط عمومی جدید چه می گوید و روش های مقابله با بحران های رسانه ای برای مدیران ادارات شهرستان بافق مطالبی بیان شد.

به گفته میرابی کارگاه ویژه روابط عمومی ادارات و عناصر ارتباطی با موضوعات رسانه شناسی با تکیه بر رسانه های جدید، آشنایی با فرایند رایج در روابط عمومی، شبکه اجتماعی و کاربرد آن در روابط عمومی برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه انسان موجودی اجتماعی است که مدام در حال آموزش و فراگیری است و لحظه ای نباید از این امر مهم غافل شود و آموزش و علم آموزی موضوعی غیر قابل انکار است خاطر نشان کرد: متأسفانه وضعیت حال حاضر روابط عمومی در بحث آموزش رضایت­بخش نیست و با توجه به این همه فارغ التحصیل رشته روابط عمومی و برگزاری دوره های آموزشی هنوز هم پیشرفت چندانی حاصل نشده است.

وی سواد رسانه ای را توانایی در مصرف انتقادی و ایجاد رسانه بیان کرد و گفت: در دوران تغییر رسانه ها و تغییر شیوه های استفاده از آن ها، می توان سواد رسانه ای را قابلیت دستیابی، تحلیل، ارزیابی و خلق پیام ها در زمینه های مختلف دانست. سواد رسانه ای توانایی دسترسی، تحلیل، ارزشیابی و ارتباط با پیام ها به شکل های گسترده و متنوعی از سواد است.

مهدی محمدی در پایان روابط عمومي را چنین تعریف کرد: روابط عمومی، مجموعه‌اي از عمليات ارتباطي آگاهانه مبتني بر برنامه و تحقيق است كه با استفاده از شيوه‌هاي علمي و هنري به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع يابي از نظرهاي آنان، تجزيه و تحليل گرايش‌هاي مخاطبان و افكار عمومي به منظور گفتگو با آنان براي رسيدن به تفاهم با كاربرد روش‌ها و ابزارهاي ارتباطي نوشتاري، گفتاري، ديداري و شنيداري است.

 

الف) کارگاه ویژه مدیران ( یکشنبه ۲۹ اردیبهشت):

 

ب) کارگاه ویژه روابط عمومی های ادارات و عناصر ارتباطی ( دوشنبه ۳۰ اردیبهشت):

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: