مشاهده مطلب

      ۰۷ شهریور ۱۳۹۷      ۰             16118      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

برگزاری ششمین دوره فرایند جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران در یزد

ششمین دوره فرایند جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران با حضور 33 نفر از کارشناسان 9 مجموعه معدنی و صنعتی در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ ششمین دوره فرایند جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران با حضور کارشناسان ۹ مجموعه معدنی و صنعتی در یزد برگزار شد.

مسئول پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در خصوص اهداف برگزاری این دوره گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، جهت تحقق چشم‌انداز، ماموریت و ارزش‌های سازمانی و همچنین اهداف استراتژیک خود طی سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه بهره‌وری آغاز کرده است.

مهندس علی میرابی با اشاره به ساختار کلی مدل بهره وری ایمیدرو گفت: مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی شامل سه بخش اصلی از جمله مفاهیم و اصول بنیادین بهره وری، مدل ارزیابی بهره‌وری و منطق رادار می باشد.

میرابی خاطر نشان کرد: مدل بهره‌وری معادن و صنایع معدنی مبتنی بر ۸ معیار است که از دو حوزه توانمندساز و نتایج تشکیل شده است.

وی افزود: این دوره سه روزه با حضور ۳۳ نفر از کارشناسان ۹ مجموعه معدنی و صنعتی در یزد برگزار شد که “پرویز علوی” مسئول کمیته ارزیابی و آموزش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران در این دوره ضمن معرفی مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران به تشریح فرایند ارزیابی پرداخت.

به گفته میرابی، از جمله مباحث مطرح شده در این دوره آشنایی با مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی، مفاهیم و اصول بنیادین بهره وری، منطق رادار، آشنایی با سطوح جایزه مدل بهره وری، امتیازات و معیارهای این جایزه می توان اشاره کرد.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: