مشاهده مطلب

      ۲۷ آبان ۱۳۹۴      ۰             5793      اخبار اصلی, مجتمع   Print This Post Print This Post
با حضور مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه متافو با حضور کشورهای صاحب نام متالورژی

دوازدهمین نمایشگاه متافو با حضور مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران ، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری (ایران متافو( با حضور حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه که کشورهای صاحب نام در حوزه متالورژی نیز در آن حضور دارند ۳۱۲ شرکت داخلی و خارجی در مدت ۴ روز به ارایه دستاوردهای خود می پردازند. این نمایشگاه با مشارکت ۲۱۷ شرکت ایرانی و ۹۵ شرکت خارجی (۳۱۲ شرکت داخلی و خارجی)در فضایی به مساحت بیش از ۲۰ هزار مترمربع برپا شده است. شرکت های خارجی این نمایشگاه از کشورهای آلمان، استرالیا، اسپانیا، انگلستان، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلغارستان، تایوان، ترکیه، چک، روسیه، سوئیس، سوئد، فرانسه، چین، هند و هلند حضور یافته اند.شرکت کنندگان در این نمایشگاه انواع آهن، فولاد، صنایع معدنی، محصولات و ماشین آلات فولادی، آلومینیوم، مس و روی، کوره های صنعتی، ریخته گری، قالب سازی، آهن کاری، فر و آلیاژ، فرآورده های نسوز، شیرهای صنعتی، لوازم و کنترل سیالات را به نمایش گذاشته اند قابل ذکر است در این نمایشگاه ، غرفه مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران که از تاریخ ۲۵ تا۲۸آبان ماه دائر می باشد حضوری پر رنگ و مسمر ثمر داشت به گونه ای که آقایان حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی نیز از غرفه مجتمع بازدید به عمل آوردند همچنین بازدیدکنندگان دیگری نیز از کشورهای گرجستان، ایتالیا، چین، روسیه و آلمان از این غرفه دیدن نمودند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: