مشاهده مطلب

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳      ۰             4333      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش شاتا : سهيلا جلودارزاده در مراسم افتتاحيه نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با اشاره افزود : جمع حاضر مجموعه ای از زنان اندیشمند، فعال و متفکری هستند که ضمن حفظ اصالت و کرامت انسانی خود سالهاست که در عرصه توسعه اقتصاد و تولید کمک می کنند.

وی گفت : بانوان عامل رشد و شکوفایی همه جوامع بوده اند و زنان در کنار مردان مایه آرامش و کمال خواهند بود. از این رو زنان زیباترین صحنه خلقت را به خود اختصاص داده اند.

جلودارزاده در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه حاضر با حضور دستگاههای دولتی به عنوان خدمتگزاران حامی و همراهان بخش خصوصی، سازمانهای غیر انتفاعی و مردم نهاد برپا شده است خاطرنشان کرد : این ارگانها ما را در هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه یاری رسانده است.

مشاور وزير صنعت،معدن وتجارت  در ادامه مهمترین مشکل زنان کارآفرین و تلاشگر را در عرصه بازار دانست و گفت : بازار فروش کالا برای حضور بیشتر بانوان نیازمند حمایتهای خاصی است تا زنان بتوانند در همه جا بذر و جوانه های رشد و شکوفایی کشور را بکارند و در کنار دولت به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد : ما به همراهی مردانی احتیاج داریم که ما را باور کنند. که در این راه وزیر صنعت، معدن و تجارت که به عنوان پدر زنان صنعتگر، معدنکار و کارآفرین شناخته می شوند به همراه همسرشان در این مدت از هیچ تلاشی برای یاری رساندن به ما دریغ نکرده اند.

 مشاور وزير صنعت،معدن وتجارت در ادامه با بیان اینکه ما طرفدار جداشدن جامعه نیستیم افزود : ما طرفدار وصل همه بندگان خدا هستیم چرا که صلاح و آشتی و باهم کارکردن از اسماء خداوند است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: