مشاهده مطلب

      ۱۴ آبان ۱۳۹۱      ۰             717      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post
در هفت ماه ابتداي امسال

بالاترین رشد تولید مواد معدنی به سنگ آهن اختصاص یافت

توليد سنگ آهن فرآوري شده كشور در هفت ماه ابتداي امسال بيشترين رشد را در بين محصولات معدني و صنايع معدني كسب كرد. به گزارش روابط عمومي شرکت تهيه وتوليد مواد معدني ايران به نقل از (ايميدرو)، آمارهاي اوليه نشان مي دهد تا انتهاي مهر ماه سال جاري توليد كنسانتره و دانه بندي سنگ آهن به مرز 18ميليون تن رسيد كه نسبت به ميزان توليد مدت مشابه سال قبل رشد 10.2درصدي را به ثبت رساند.

توليد سنگ آهن فرآوري شده كشور در هفت ماه ابتداي امسال بيشترين رشد را در بين محصولات معدني و صنايع معدني كسب كرد. به گزارش روابط عمومي شرکت تهيه وتوليد مواد معدني ايران به نقل از (ايميدرو)، آمارهاي اوليه نشان مي دهد تا انتهاي مهر ماه سال جاري توليد كنسانتره و دانه بندي سنگ آهن به مرز ۱۸ميليون تن رسيد كه نسبت به ميزان توليد مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰٫۲درصدي را به ثبت رساند.

اين در حاليست كه توليد اين ماده معدني در مدت مشابه سال قبل به ۱۶ميليون و ۲۵۳هزار تن رسيده بود.

براساس اين گزارش ميزان رشد توليد سنگ آهن فرآوري شده در رتبه نخست قرار دارد و پس از سنگ آهن توليد فولاد بيشترين رشد را داشته است به طوري كه رشد توليد انواع شمش فولادي در هفت ماه ابتداي سال جاري به ۹٫۶درصد رسيده است. جايگاه سوم رشد توليد در اين بخش نيز به محصولات فولادي اختصاص يافت.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: