مشاهده مطلب

      ۲۴ تیر ۱۳۹۹      ۰             18906      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

بازنگری فرآیند نظرسنجی در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی طبق استانداردهای جهانی

مدیر روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از بازنگری فرآیند نظرسنجی و ارزیابی عملکرد در این مجموعه معدنی طبق استانداردهای جهانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ در نشستی که با حضور مدیر روابط عمومی مجتمع، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد، نماینده مدیریت در سیستم های یکپارچه، رئیس امور اداری و کارشناسان روابط عمومی مجتمع برگزار شد، پیرامون بازنگری و تغییر در روند نظرسنجی از کارکنان مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی گفتگو و تصمیم گیری شد.

دکتر “مهدی سبک رو” رئیس اداره توسعه منابع انسانی دانشگاه یزد در این نشست با اشاره به اینکه همه به یک ارزیابی منظم عملکرد در حیطه کاری خود نیازمندیم، گفت: انسان‌ها دوست دارند که از کیفیت کار خود آگاه شوند و این به معنی شکل‌دهی دوباره بازنگری عملکرد است.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با تاکید بر اینکه نظرسنجی از کارکنان یک نوع ابزار آگاهی از وضعيت کارمندان به شمار می آید، تصریح کرد: کشف سطح رضايت کارکنان و استفاده از اطلاعات برای کسب نتايج بهتر سازمانی، راه مناسبی برای سنجش رضايت کارکنان است که تنها از طریق نظر سنجی کارکنان محقق می شود.

در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در توضیحاتی به فرآیند فعلی نظرسنجی در مجتمع اشاره کرد و گفت: طی سال های اخیر نظرسنجی ها از روش سنتی و دستی به سیستم الکترونیکی تغییر کرده است.

مهندس علی میرابی خاطر نشان کرد: تسریع در انجام فرایند ارزیابی، زمانبندی مناسب، حفظ محرمانگی اطلاعات ارزیابی پرسنل، افزایش تمایل و دقت پرسنل در ارزیابی و… از جمله مزایای استفاده از ارزیابی عملکرد به روش الکترونیکی می باشد.

در ادامه جلسه، با توجه به بررسی و نحوه ارزیابی عملکرد موجود در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی مقرر شد به منظور بازنگری در فرآیند نظرسنجی در سطح مجتمع، نمونه فرم های نظر سنجی موجود جمع آوری و طبق نظرات واحدهای مختلف، فرم هایی بر اساس مدل و استانداردهای به روز و نیاز واحدهای مجتمع طراحی شود.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: