مشاهده مطلب

      ۰۸ مرداد ۱۳۹۶      ۰             14248      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت, روابط عمومی   Print This Post Print This Post

بازدید مسئول بسیج کارگری استان یزد از پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده

مسئول بسیج کارگری استان یزد و هئیت همراه با حضور در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از پایگاه شهید جعفرزاده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، مسئول بسیج کارگری استان یزد در حاشیه بازدید از پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره به اهمیت نقش و تاثیر بسیج کارگری، به تلاش این قشر در پیشبرد اهداف نظام تاکید کرد.
محمد رضا نیک نام گفت: این مجتمع معدنی یکی از شرکت های پویای استان یزد می باشد و حضور کارگران بسیجی در مجتمع باعث امنیت و ترویج تفکر بسیجی در کارگران بومی و غیر بومی می شود.
وی با توجه به اهمیت فرهنگ تولید و اشتغال و نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان داشت: کارگران بسیجی به عنوان یک پشتوانه در سرتاسر استان تلاش می کنند تا درسال ۹۶ فرهنگ تولید و اشتغال را با کمک سایر کارگران و کارفرمایان تقویت نموده و رشد دهند.
سید علیرضا طباطبایی، جانشین فرمانده پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده نیز در گزارشی عملکرد این پایگاه را در سال ۹۵ و ۹۶ تشریح و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای ترور در شهرستان، برگزاری جلسات حلقه های طرح صالحین، حضور در رزمایش های شهرستان و برنامه های هفته بسیج، دفاع مقدس و دهه فجر ، برپایی ایستگاه صلواتی در مناسبت های مختلف و جذب نیروی حداکثری …..از جمله اقداماتی است که توسط این پایگاه طی یکسال اخیر انجام شده است.
در پایان مسئول بسیج کارگری استان در ارزیابی از عملکرد پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده از فرمانده ، جانشین و اعضاء به خاطر انجام خدمات و برنامه های ارزنده این پایگاه تقدیر و تشکر کرد

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: