مشاهده مطلب

      ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶      ۰             13445      اخبار اصلی, روابط عمومی   Print This Post Print This Post
در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق;

اولین عمل جراحی اندوسکوپی سینوس بینی در بافق انجام شد

ریاست بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق از اولین عمل جراحی آندوسکوپی سینوس بینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بافق خبر؛ افشاری یکی از مشکلات اتاق عمل بیمارستان را نبود میکروسکوپ ENTجهت انجام عمل های پیشرفته گوش وحلق وبینی عنوان و اظهار داشت: این مشکل عاملی برای مراجعه بیماران به مرکز استان بود که در این زمینه با پیگیری انجام شده و مساعدت مسئولین مجتمع فلات مرکزی ایران به ویژه مدیریت عامل آقای مهندس مرشدزاده این دستگاه به همراه لنزهای مورد نیاز جهت راه اندازی آندوسکوپENT جهت بیمارستان خریداری گردید.
وی افزود: با خریداری این دستگاهها امکان عمل جراحی اندوسکوپی سینوس بینی توسط متخصص ENT فراهم شده است .
در ادامه دکتر ماندگاری متخصص و جراحENT (گوش وحلق وبینی) بیان کرد: بیماری سینوزیت مزمن، پولیپ بینی مزمن و التهابی درگیر مخاط بینی و سینوس های اطراف بینی می باشد که به علل ایجادکننده از قبیل آلرژی ها و عفونت های باکتریال ویروسی و آلودگی محیطی وصنعتی و…..به وجود می آید .
وی خاطر نشان کرد: درمان سینوزیت مزمن از طریق دارویی و جراحی انجام می شود و در مواردی که درمان دارویی جواب ندهد منجر به عمل جراحی برای بازکردن دهانه سینوس های بینی وخارج کردن التهاب و ترشحات و مخاط بیمار برای بازگرداندن عملکرد بینی و سینوس ها می شود.
ماندگاری متذکر شد :روش جراحی نوین سینوس به روش آندوسکوپی بینی برش های خارجی و جراحی وسیع را مرتفع کرده و طول مدت بهبودی بعد از عمل جراحی بهبود می بخشد.
وی گفت: اعمال جراحی پولیپ بینی و تومورهای داخل بینی و غدد چشم از طریق آندوسکوپی برای بیماران بافق و حومه امکان پذیر شده است.
در پایان دکتر افشاری و دکتر ماندگاری از زحمات و پیگیری امام جمعه، فرماندار و همکاری صمیمانه مدیرعامل مجتمع فلات مرکزی مهندس مرشدزاده در امر خرید دستگاه تشکر نمودند.

روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: