مشاهده مطلب

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹      ۰             18639      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

اهدای سبدغذایی به ۱۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق

مساعدت 465 میلیون ریالی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در راستای ایفای مسؤلیت های اجتماعی به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی کار و کارگر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، ۱۵۰ سبد غذایی به خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) شهرستان بافق اهدا شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع، هدف از این اقدام را کمک به کاهش‌ مشکلات پیش آمده ناشی از ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق ۱۵۰ بسته غذایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

مهندس علی میرابی این عمل را در راستای ایفای مسؤلیت های اجتماعی این مجتمع معدنی نسبت به نیازمندان بیان کرد و افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به افراد کم ‌بضاعت در ماه مبارک رمضان، مبنی بر تشکیل رزمایشی گسترده در راستای همدلی و لبیک به ندای رهبری، این اقدام خیرخواهانه با شعار “کمک مومنانه” صورت گرفت.

میرابی افزود: یک دیگر از اقدامات اجتماعی این مجتمع، مساعدت ۲۴۰ میلیون ریالی در زمان تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا و آغاز سال جدید بود که به عنوان کمک هزینه خرید البسه و لوازم التحریر به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق جهت دانش آموزان نیازمند اهدا گردید.

وی یادآورشد: از زمان شروع بیماری کرونا تاکنون مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به منظور شکست کرونا، فعالیت‌های خوبی به‌صورت نقدی و غیر نقدی از طریق تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی، مساعدت به بیمارستان بافق و نیز ضدعفونی معابر شهرستان های بافق و بهاباد مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: