مشاهده مطلب

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹      ۰             18874      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

انتصاب سرپرست HSEE معادن آنومالی شمالی، میشدوان و چاه گز

طی احکامی از سوی مدیر مالی و اداری مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، سرپرست واحد HSEE سایت های معدنی آنومالی شمالی، میشدوان و چاه گز منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، طی احکامی از سوی مدیر مالی و اداری مجتمع آقایان “علیرضا رضایی” ، “سید روح اله حسینی” و “حسین پور اسد” به عنوان سرپرست HSEE سایت های آنومالی شمالی، میشدوان و چاه گز منصوب شدند.

در این احکام آماده است:

با سلام و احترام

نظر به پیشنهاد مدیر محترم HSEE و تائید مدیر محترم مجتمع، به موجب این حکم جنابعالی( علیرضا رضایی/ سید روح اله حسینی/حسین پور اسد) به عنوان سرپرست HSEE سایت آنومالی شمالی، میشدوان و چاه گز منصوب می گردید تا در چارچوب مقررات مربوطه و براساس شرح وظایف ابلاغ شده از سوی مافوق، انجام وظیفه نمائید. بدیهی است مسئولیت صیانت از نیروهای انسانی، پیشگیری، کاهش و کنترل حوادث، ارتقاء فرهنگ HSEE، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و برنامه ریزی در خصوص کاهش مصرف حامل های انرژی به هماهنگی با مدیریت مربوطه به جنابعالی محول می گردد. امید است در راستای انجام امور محوله و پیشبرد اهداف مجتمع گام بردارید. توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محمد حسین برخورداری

مدیر مالی و اداری

 

گفتنی است، مهندس علی ایرانمنش مدیر HSEE مجتمع ضمن تبریک به این عزیزان، از تلاش ها و خدمات ارزنده ایشان در مسئولیت های گذشته تشکر و قدردانی کرد و از درگاه ایزد منان برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت کرد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: