مشاهده مطلب

      ۰۸ اسفند ۱۳۹۷      ۰             17242      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت های زغالسنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان دی، ۵۹۴ هزار و ۳۳ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. اما رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۵۷۲ هزار و ۱۰۶ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ، ۵۱۵ هزار و ۹۰۵ تن توسط «شرکت زغالسنگ طبس» و ۷۸ هزار و ۱۲۸ تن از سوی «شرکت زغال سنگ البرز مرکزی» تولید شد.

همچنین شرکت های زغالسنگ طبس و البرز مرکزی طی ۱۰ ماهه امسال، یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۸۳ تن زغالسنگ استخراج کردند که نسبت به رقم استخراج مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۷۶۸ تن)، ۲۴ درصد رشد نشان می دهد. در این میان، شرکت طبس یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۶۴۷ تن و شرکت البرز مرکزی ۱۳۷ هزار و ۱۳۶ تن ماده معدنی استخراج کرد.

میزان ارسال کنسانتره زغالسنگ این شرکت ها به مشتریان طی مدت یاد شده نیز با ۱۱ درصد رشد، از۵۶۷ هزار و ۳۲۷ تن مدت مشابه سال قبل به حدود۶۳۱ هزار و ۱۴۰ تن در ۱۰ ماهه سال ۹۷ رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۵۳۴ هزار و ۱۰۴ تن و ۹۷ هزار و ۳۵ تن بود.

بنا به این گزارش، شرکت های زغالسنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه دی ۷۱ هزار و ۸۶ تن کنسانتره زغالسنگ «تولید»، ۱۷۷ هزار و ۱۸۳ تن ماده معدنی «استخراج» و ۶۵ هزار و ۷۰۲ تن کنسانتره «ارسال» کردند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: