مشاهده مطلب

      ۱۸ آذر ۱۳۹۲      ۰             3759      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: افزایش سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی می تواند نیروی محركه برای رشد سرمایه گذاری در تمام صنایع ایران باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، هرمز ناصرنیا افزود: تمام منابع طبیعی ایران از جمله منابع معدنی ایران پتانسیل های لازم را برای افزایش سرمایه گذاری دارد.
وی ادامه داد: یكی از وظایف انجمن نظام مهندسی معدن ایران جلب مشاركت در سرمایه گذاری برای فعالیت های معدنی است و به همین مناسبت همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی را برگزار خواهیم كرد.

دومین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه جاری در تهران برگزار می شود.

ناصرنیا در باره محورهای همایش امسال اظهار داشت: یكی از محورهای امسال كه به ایمیدرو اختصاص دارد، در مورد راههای جذب سرمایه برای پروژه هایی است كه آماده سرمایه گذاری هستند.
وی افزود: محور دیگر این همایش مربوط به پروژه های پایان نامه های ارشد و دكترا است كه زمینه تجاری شدن داشته باشند.
ناصرنیا گفت: محور سوم این همایش كه با مدیریت وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود، به منظور راهكارهای جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران است.
وی درباره راهكارهای توسعه معادن اظهار داشت: با توجه به وجود ذخایر غنی معدنی در ایران، دولت می تواند اقدامات مهمی از جمله اكتشافات عمیق معدنی، تامین منابع و همچنین زیرساخت ها را برای رونق بخش معادن ایجاد كند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: