مشاهده مطلب

      ۰۵ آبان ۱۳۹۲      ۰             3493      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ارزش طرح های توسعه ای ایمیدرو را در حال حاضر ۷ میلیارد دلار ذكر كرد و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی خواست برای اجرای این طرح ها مشاركت كنند.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، دكتر مهدی كرباسیان با بیان اینكه بخش معدن و صنایع معدنی بعد از صنعت نفت، بالاترین جایگاه را در اقتصاد كشور دارد، سرمایه گذاری در بخش های یاد شده را از اولویت های كشور دانست.

وی كه در جمع كاركنان ایمیدرو سخن می گفت، افزود: باید با تلاش مشترك، بتوانیم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی را به جایگاه واقعی آن ارتقاء دهیم.

كرباسیان تاكید كرد: ایمیدرو در آینده نه چندان دور باید با سرمایه گذاری بیشتر و اجرای طرح های مهم توسعه ای، زمینه اشتغال جوانان را فراهم كند.

رییس هیات عامل ایمیدرو، بخش معدن را دارای ظرفیت های فراوان برای سرمایه گذاری و توسعه دانست و تصریح كرد: راه برای سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی برای كارآفرینان بخش خصوصی هموارتر خواهد شد.

این گزارش حاكی است: ایمیدرو از سال ۱۳۸۱ (سال تاسیس) تا كنون بیش از ۸۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با ارزش سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان را به بهره‌برداری رسانده است.

این اقدامات علاوه بر افزایش ظرفیت تولید داخلی، شامل فعالیت‌های زیر بنایی و زیر ساختی برای توسعه بخش نیز بوده‌است.

افتتاح و راه اندازی طرح‌های فوق موجب اشتغال‌زایی برای بیش از ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و همچنین ایجاد اشتغال غیرمستقیم برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر شده‌ است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: