مشاهده مطلب

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴      ۰             5329      اخبار اصلی, روابط عمومی, مجتمع   Print This Post Print This Post
به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛

اردوی زیارتی سیاحتی کارکنان و خانواده های مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برگزار شد

به منظور ارتقاء روحیه نشاط و شادابی و ایجاد جو تفاهم در کنار محوریت دینی اردوی یکروزه خانوادگی زیارتی سیاحتی در جوار مرقد بانو بی بی عصمت کوهبنان با حضور کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و خانواده هایشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، به منظور ارتقاء روحیه نشاط و شادابی و ایجاد جو تفاهم در کنار محوریت دینی اردوی یکروزه خانوادگی زیارتی سیاحتی در جوار مرقد بانو بی بی عصمت کوهبنان در مورخ ۱۷ اردیبهشت با حضور کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و خانواده هایشان برگزار شد. لازم به ذکر است لحظه حرکت خانواده ها که با یک دستگاه اتوبوس و چندین ماشین سواری راس ساعت ۸ صبح از پارکینگ شهرداری به مقصد کوهبنان بود که  در طول مسیر به وسیله پرسنل روابط عمومی پذیرایی می شدند و در بین راه جهت استراحت و زیارت امام زاده زید ده علی توقف کوتاهی نموده و سپس کاروان به مقصد کوهبنان حرکت نمود.

با رسیدن کاروان زیارتی سیاحتی مجتمع به جوار مرقد بی بی عصمت کوهبنان پس از زیارت برنامه های متنوعی از جمله برگزاری مسابقه طناب کشی، اقامه نماز جماعت  و  صرف نهار و پذیرایی برگزار شد.

در پایان کاروان از کوهبنان به سمت بافق حرکت کرد و همچنین در بین راه از مسجد صاحب الزمان دولت آباد بازدید به عمل آورد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: