مشاهده مطلب

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴      ۰             6025      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

ایمیدرو اکنون در مناطق مختلف کشور همچون سیستان و بلوچستان(سراوان)، خراسان رضوی (سنگان)، ایران مرکزی، ، گلستان، مازندران، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی و شرقی، خراسان جنوبی، اردبیل و گرگان مشغول عملیات اکتشافی است که مساحت این میزان کار اکتشافی به بیش از ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع می رسد.

وی ادامه داد: ایمیدرو با هدف دستیابی به ذخایر فلزی (مس، طلا، سنگ آهن، سرب و روی، کرومیت، عناصر نادر خاکی، مولیبدن، آنتیموان، نیکل و غیره) و غیر فلزی (زغال سنگ، فسفات، بوکسیت و بیتومین)، در مراحل مختلف اکتشافی از شناسایی و پی جویی پهنه های اکتشافی تا اکتشافات عمومی، تفصیلی و تکمیلی در محدوده های دارای پروانه، عملیات را ادامه می دهد.

مدیر اکتشاف ایمیدرو با اشاره به پروژه های اکتشافی در حال اجرا از نظر نوع ذخایر تصریح کرد: در «حوزه طلا»، پروژه هایی در مناطق زرشوران، سیاه جنگل، کوه دم، تهم، گلوجه، نیکوئیه، هیرد، جانجا و غیره و در «حوزه آهن» نیز پروژه هایی در مناطق گل گهر، جلال آباد، سنگان، شیطور، آنومالی شمالی، زاغیا، آنومالی۲۴ و میشدوان در حال اجراست.

وی افزود: پروژه های مربوط به «حوزه پلی متال» (مس ، نیکل ، سرب و روی)  در مناطقی همچون میله انارک، سه برز، گردنه شیر، نخلک، شورچاه، توزگی و پروژه های مربوط به «حوزه زغال سنگ» در مناطق پروده ۴، پروده شرقی، کالشور، بلوک های A,B,C ، گردنه سر، چلاو، امامزاده حسن و غیره پیش می رود.

اصغر زاده خاطرنشان کرد: ایمیدرو از حضور بخش خصوصی در تکمیل فعالیت های اکتشافی معادن استقبال   می کند و در صورت تمایل شرکت ها به ادامه انجام مراحل اکتشافی، حاضر به مشارکت است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: