مشاهده مطلب

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۹      ۰             18548      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ مدیر HSEE مجتمع در رابطه با اجرای طرح غربالگری ویروس کرونا گفت: در راستای حفظ سلامت پرسنل مجتمع پس از شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتیم تا پیش از ورود پرسنل در پایان تعطیلات نوروزی، طرح غربالگری ویروس کرونا را انجام دهیم.

مهندس علی ایرانمنش با اشاره به اجرای خدمات ضدعفونی و گندزدایی تمامی بخش های مجتمع گفت: ضدعفونی مداوم تمام لوازم، سطوح، دستگیره‌ها، فضاهای اداری، وسایل نقلیه و سرویس های بهداشتی و  الزام همکاران به استفاده از دستکش، ماسک و رعایت بهداشت فردی از اقدامات صورت گرفته در این مجتمع می باشد.

وی افزود: در همین راستا چکاب و غربالگری اولیه ( تب سنجی و پالس اکسیمتری کمتر از ۹۳%) و کنترل سلامت نیروهای اداری و خدماتی شاغل در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به‌صورت مستمر صورت می گیرد.

مدیر HSEE مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از اجباری بودن تکمیل فرم خوداظهاری غربالگری کرونا برای پرسنل خبر داد و گفت: پس از تکمیل این فرم ها و ویزیت برخط پزشک، تصمیم‌گیری در رابطه با نیاز به حضور فرد در مجتمع، انجام دورکاری یا نوبت‌دهی برای قرنطینه در شهر بافق توسط این واحد انجام خواهد شد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک مردم ایران به‌ویژه تلاشگران عرصه معدن، گفت: امیدواریم تلاش‌های مدافعان سلامت از نخستین روزهای اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور به بار بنشیند و بار دیگر سرافرازانه بتوانیم در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید گام برداریم.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: