مشاهده مطلب

      ۰۱ دی ۱۳۹۱      ۰             1148      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت گفت: ۲۳۲طرح تحقيقاتي و بومي سازي در سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران به اجرا در آمده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران ، دکتر فريدون احمدي به جايگاه پژوهش در توسعه صنايع معدني اشاره و تصريحکرد: ارزش قراردادهاي اين تعداد طرح در سال گذشته به مرز ۱۸۰ميليارد ريال رسيد.

احمدي يکي از مهمترين دلايل رشد توليدات معدني و صنايع معدني در سال هاي اخير را نتيجه بخش بودن فعاليت هاي پژوهشي و بومي سازي در اين سازمان دانست.

رييس هيات عامل سازان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران ، همچنين عملکرد شرکت هاي زير مجموعه اين سازمان را برشمرد و گفت: بيشترين سهم از طرح هاي پژوهشي و بومي سازي ،متعلق به شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران بوده به طوري که بيش از ۳۶٫۶ميليارد ريال از رقم فوق را در اختيار داشته است.

به گفته وي ، مرکز تحقيقات فرآوري مواد معدني با قراردادهايي به ارزش افزون بر ۳۴ميليارد ريال جايگاه دوم «تحقيقات و بومي سازي» را در سازمان توسعه و نوسازي معادن وصنايع معدني ايران کسب کرد.
احمدي افزود: مديريت پژوهش اين سازمان با انعقاد قراردادهايي به ارزش ۲۸٫۱ميليارد ريال در جايگاه سوم ايستاد و شرکت هاي فولاد مبارکه و فولاد خوزستان در رديف هاي بعدي جاي گرفتند.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: