مشاهده مطلب

      ۲۳ مهر ۱۳۹۱      ۰             488      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

برق مجتمع معدن نخلک از طريق پست ۶۳ کيلو ولت انارک به شبکه برق سراسري متصل گرديد.

به گزارش روابط عمومي شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران ، محمد رضا عابديني مدير مجتمع معدني نخلک با بيان اين مطلب گفت: عمليات انتقال برق اين مجتمع از شهرستان انارک و به طول ۵۴ کيلومتر در مدت ۹ ماه انجام شد. اين طرح ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۱ ريال هزينه داشته است و با اجراي آن توقفات عمليات معدنکاري به قدر چشمگيري کاهش خواهد يافت.

مهندس عابديني در ادامه افزود: برق معدن نخلک که يکي از قديمي ترين معادن کشور مي باشد از زمان تاسيس تا کنون به وسيله ديزل ژنراتور تامين مي شد.اين مشکل باعث شده بود تا معدن با اولين خرابي ژنراتور، روزهاي زيادي تعطيل شود. لذا طرح برق رساني به معدن از اواخر سال ۸۹ در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد اتصال برق سراسري هستيم .

مدير مجتمع نخلک افزود،عمليات باز گشايي افق ۲۴۰- نيزبا حضور مسئولين آغاز شد که اين امر توليد و اشتغال بيشتر را به همراه خواهد داشت .

شايان ذکر است معدن نخلک در حاشيه کوير مرکزي ايران و درمنطقه انارک شهرستان نائين واقع شده است که طرح اتصال برق و بازگشايي افق ۲۴۰- آن روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۷/۹۱ با حضور آقايان جعفري معاون وزير صنعت،معدن و تجارت،نوروزي مدير عامل شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران،حسني فرماندار شهرستان نائين،طباطبائي نماينده شهرستان نائين در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران و مسئولين منطقه اي واستاني به بهره برداري رسيد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: