مشاهده مطلب

      ۰۹ آبان ۱۳۹۲      ۰             3533      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ رییس هیات عامل این سازمان كه همراه با هیاتی به ریاست رییس مجلس شورای اسلامی ایران به چین سفر كرده است در دیدار با رییس شركت ام.سی.سی چین ، از توافق طرفین بر تامین مالی طرح های هفتگانه فولادهای استانی خبر داد.

مهدی كرباسیان كه در پكن سخن می گفت تصریح كرد: شركت چینی برای تسریع در تامین مالی این طرح ها عزم خود را اعلام كرده است.
در این دیدار همچنین طرفین بر تعیین زمانبندی برای اجرا و نحوه تامین مالی پروژه های استانی فولاد تاكید كردند. از سوی دیگر مقرر شد با فعال شدن نخستین ال.سی این طرح ها ، رییس گروه ام.سی.سی سفری به ایران انجام دهد تا از نزدیك شاهد تسهیل در روند اجرایی طرح ها باشد.

جینگ تیان لیانگ رییس گروه ام.سی.سی نیز با ابراز خرسندی از توسعه روابط اقتصادی با ایران تاكید كرد: به زودی دفتر تهران این شركت فعالیت خود را با هدف تقویت روابط دوطرف گسترش خواهد داد.

شركت ام.سی.سی به عنوان یكی از بزرگ ترین گروه های سرمایه گذاری چین و دنیا تاكنون در بیش از ۹۰كشور دنیا فعالیت داشته و طیف وسیعی از طرح های متالورژی در بخش های مهندسی ،‌اجرا ،‌تامین مالی و … را در كارنامه خود ثبت كرده است. این شركت كه پیشتر طرح هایی در بخش های صنایع معدنی در ایران انجام داده بیش از ۵۰۰میلیون تن از كل ظرفیت تولید فولاد در چین را اجرا كرده است.

این شركت در سال ۲۰۱۲ نیز در رتبه ۲۸۰ از ۵۰۰ شركت برتر دنیا قرار گرفت.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: