مشاهده مطلب

      ۰۷ مرداد ۱۳۹۲      ۰             2788      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post
مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران اعلام کرد ؛

آغاز عملیات حفاری ۲۵ هزار متر معادن فلات مرکزی ایران

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران از آغاز عملیات حفاری برای اكتشافات تكمیلی 25 هزار متر در معادن تحت پوشش این منطقه خبر داد.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران از آغاز عملیات حفاری برای اكتشافات تكمیلی ۲۵ هزار متر در معادن تحت پوشش این منطقه خبر داد.

مهندس مرشد زاده، با بیان این مطلب گفت: با دریافت مجوز حفاری اکتشافی (مغزه گیری) از ایمیدرو و برگزاری مناقصه طی ماه گذشته، اكتشافات تكمیلی معدن آنومالی a5 و معدن آهن فسفر دار همجوار آن عملیاتی شد.

وی افزود: همچنین، عملیات باطله برداری اولیه معدن آنومالی شمالی (a1) به اتمام رسیده و تاكنون ۲۰۰ هزار تن سنگ آهن از این معدن استخراج شده است.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در ادامه با اشاره به آغاز اكتشافات تكمیلی معادن آنومالی چاواشه از هفته آینده، تصریح كرد: اكنون، فعالیت های اكتشافی اولیه این معادن شامل تهیه نقشه های هوایی، برداشت عوارض زمین شناسی و تمامی نقاط کانی های حاوی آهن، نمونه گیری و تجزیه و تحلیل نمونه ها و غیره به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر، مجوز برداشت ۲۵ هزار تن سنگ آهن كم عیار منگنز دار از این معدن صادر شده و برای فروش در داخل آماده است. همچنین، به زودی احداث جاده دسترسی به معادن سنگ آهن چاواشه، شروع می شود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: