- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

 غلامعلی جعفرزاده:دستگاه‌های نظارتی اگر به درد نمی‌خورند؛ تعطیل شوند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با  ایلنا، تاکید کرد: دولت باید نقش خود را در بهبود اوضاع اقتصادی کشور بهتر و وسیع تر ایفا کند تا بازار به یک ثبات برسد و مردمی که زیر فشار هستند رها شوند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه در تیم اقتصادی دولت ضعف وجود دارد، عنوان کرد: اگر دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات و بازرسی به درد نمی‌خورند آنها را تعطیل کنند تا اگر کاری انجام نمی‌دهند هزینه بر دوش دولت نگذارند.

وی خاطرنشان کرد: گرانی و مشکلات از افسار گسیختگی گذشته است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: هفته پیش قصد خرید یک ماشین ظرفشویی را داشتیم از صبح که قیمت گرفتیم تا ظهر یک و نیم میلیون تومان گرانتر شد، نتوانستم جواب خانواده‌ام را بدهم که چرا صبح قیمت یک چیز دیگری بود اما بعدازظهر گرانتر شد.

وی با بیان اینکه دولت نباید مردم را فراموش کند، ادامه داد: این عدم ثبات به کشور آسیب می رساند؛ انتظار است دولت یک تدبیری در این خصوص اتخاذ کند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه هدف جنگ اقتصادی ترامپ، ناراضی کردن مردم است، گفت:خودمان نباید تحریم‌ها را تشدید کنیم نیمی از مشکلات به خاطر بی مدیریتی و بی تدبیری مسئولان ماست.

وی ادامه داد: نمی‌دانم کارگران چگونه زندگی می‌کنند، دل نگران کارگران هستم که امروز زیر چرخ اقتصادی  له می‌شوند.

جعفرزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته بودید در این اوضاع و احوال هر وزیری پایش به مجلس برسد استیضاح می‌شود، آیا واقعا این طور است، گفت: می‌توانید امتحان کنید.