- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

یادواره شهدای عملیات بدر در امامزاده عبدالله برگزار شد

سردار اکبر فتوحی در یادمان شهدای عملیات بدر و سردار شهید ابراهیم جعفرزاده اظهار داشت: شجاعت رزمندگان در طول دوران مقدس برگرفته از اعتقادات راسخ و ولایتمداری آنان بود.

وی با اشاره به عظمت و بزرگی شهدا نزد پروردگار بیان کرد: خون شهدای بدر همواره برای نسل‌های انقلاب ماندگار خواهد بود و امروز شهدا بزرگترین الگو برای جوانان این مرز و بوم هستند.

فتوحی یادآور شد: این عملیات ۲۰ اسفند ماه سال ۶۳ با رمز یا فاطمه‌الزهرا (س) آغاز شده که به مدت هشت روز و در تکمیل اهداف عملیات خیبر انجام شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین با تجلیل از خانواده شهید ابراهیم جعفرزاده، به بیان برخی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار پرداخت و خاطرنشان کرد: مقام و منزلت شهدا آنقدر والاست که هرکس به راحتی نمی‌تواند از آن سخن بگوید.

وی همچنین یادآور شد: الگوی ما شهدا هستند و این راه را با اقتدار و صلابت و به برکت خون شهدا ادامه خواهیم داد تا پرچم را به صاحب اصلی آن، آقا امام زمان (عج) بسپاریم.

سردار فتوحی با بیان اینکه جنگ دشمن با ملت اعتقادی است، تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام می‌خواهند ملت‌های مسلمان را از عقاید و ارزش‌ها دور کنند و امروز روش دشمن عوض شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم که خانواده سردار شهید حاج محمد ابراهیم جعفرزاده نیز حضور داشتند ، عنوان کرد: جنگ امروز تمام نشده و از مرزها به مغزها کشیده شده است و دیگر دشمن کاری به قرار گاه‌ها ندارد چرا که به دیدگاه‌ها نظر دارد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز و بر جای ماندگان قافله شهادت باید راه و مرام شهدا را مورد هدف خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: آرمان امام و تبعیت از فرهنگ صلح و شهادت، ولایت‌مداری و مبارزه با استکبار دستاورد عظیمی است که در سه دهه گذشته به دست آمده است.

 

[slideshow_deploy id=’1913′]