- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

یادواره شهدای ترور در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ یادواره شهدای ترور همراه با یاد و خاطره شهید بهشتی و شهید صدوقی با سخنرانی نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان و با حضور فرمانده تیپ ۱۸ الغدیر استان، امام جمعه و فرماندار، روحانیون ، مسئولان و مردم ولایی بافق در بیت الرضا(ع) این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم امام جمعه بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید محراب آیت آلله صدوقی و فرزند برومندش به شخصیت آیت الله سلیمانی و زمان آشنایی با وی پرداخت.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در بخشی از سخنان خود در باب مقام دکتر بهشتی گفت:  بهشتی یک ملت بود و این سخن پیر فرزانه و بنیانگذار جمهوری اسلامی بی دلیل نبود، اگر به چمران سردار گفت، اگر به مطهری گفت: مطهری پاره تن من است، اگر به رهبر گفت امید ملت و مردم، و اگر به بهشتی گفت: بهشتی به تنهایی یک ملت بود به حق بهشتی یک ملت بود.
حضرت آیت الله سلیمانی افزود: بهشتی در قانون قضایی یک قطب بود، دکتر بهشتی یعنی تبلور و این فکر بهشتی بود که خدمات بی نظیری در تدوین قانون کشور انجام داد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیش از آنکه ما بهشتی را بشناسیم دشمنان نظام او را شناخته بودند، جبهه بنی صدرها، جبهه منافقین کوردل، جبهه توده ایها، اینان بیکار ننشستند و دست به ترور شخصیتهای نظام زدند. امروز خط بنی صدر از منفورترین جرنایات در جامعه است.
گفتنی است یادواره شهدای ترور و یاد و خاطره شهیدان بهشتی و صدوقی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق و با همکاری مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، ناحیه مقاومت بسیج بافق،  بنیاد شهید بافق و موسسه فرهنگی و مذهبی بیت الرضای بافق برگزار شد.