مشاهده مطلب

      ۰۷ بهمن ۱۳۹۶      ۰             15052      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر در سالیان متمادی به عینه ثابت کرده است که در عرصه های مختلف تولید می تواند حرف های مهمی برای گفتن داشته باشد. ثبت رکوردهای مختلف, موفقیت های گوناگون در زمینه تولید و احداث کارخانه های عظیم همگی گواه این مدعاست.
یکی از جدیدترین افتخارات مجتمع گل گهر عبور از مرز ۲۰ میلیون تن تولید گندله و کنستانتره است که در دی ماه سال جاری به وقوع پیوست.

همزمان با سیصدمین روز سال ۱۳۹۶ تولید کنستانتره و گندله در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از مرز ۲۰ میلیون تن گذشت. مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت گل گهر در خصوص ثبت این رکورد گفت: به لطف خدا توانستیم در سیصدمین روز از سال جاری میزان تولیدات شرکت گل گهر در کنستانتره و گندله را به مرز ۲۰ میلیون تن برسانیم.
وی افزود: این در حالی است که در مقایسه با سال گذشته میزان تولیدات مجتمع گل گهر در پایان سال ۱۳۹۵ به ۲۰ میلیون تن رسید اما در سال جاری این میزان تولید در سیصدمین روز از سال جاری محقق شد و امید است تا پایان سال ۱۳۹۶ میزان تولیدات کنستانتره و گندله را افزایش داده و در این زمینه به ثبت رکورد جدیدی دست یابیم.

“همدلی و همکاری رمز موفقیت ماست”
محمد ستوده بحرینی مدیر امور معدن گل گهر در خصوص ثبت این موفقیت گفت: برنامه تولید سال جاری در مجتمع گل گهر در خطوط کنستانتره ۱۴/۵ میلیون و در خطوط گندله ۱۰ میلیون تن است که تحقق این هدف نیازمند استخراج چندین میلیون تن سنگ ، خاک و باطله از معدن شماره یک ، دو و سه منطقه گل گهر بود.
.

بر اساس برنامه زمان بندی که در سال ۹۶ تهیه و ابلاغ شد هدف خود را روی رسیدن به میزان تولید ۲۰ میلیون تن قبل از پایان سال متمرکز کردیم و توانستیم در سیصد روز ابتدای سال جاری به این میزان تولید دست یابیم.
وی این موفقیت را حاصل کار گروهی کارکنان مجتمع گل گهر دانست و گفت: ثبت این رکورد نتیجه افزایش بهره وری, کاهش قیمت تمام شده, استفاده بهینه از ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها, همدلی و همفکری و کار گروهی است که در مجتمع گل گهر وجود دارد

مدیر امور معدن گل گهر با بیان اینکه به دنبال افزایش تولید و تأمین سنگ از سایر معادن تا پایان سال هستیم عنوان کرد: برنامه تولید تا پایان امسال ۲۴/۵ میلیون تن است که اگر با همین برنامه پیش برویم می توانیم به این هدف نیز دست یابیم

.
“سهم ۴۴ درصدی گندله سازی در ثبت رکورد ۲۰ میلیون تنی”
حجت نجمی نیا مدیر گندله سازی گل گهر ثبت این رکورد را موفقیتی شیرین برای مجموعه گل گهر عنوان کرد گفت: گندله سازی شماره ۲ در نیمه دوم مهرماه ۹۵ و در مدت ۴۵ روز راه اندازی شد که به اذعان شرکت های یک رکورد جهانی بود.
وی افزود: امسال هم بالغ بر ۳۰ رکورد از جمله رکورد شیفت, روزانه و ماهانه در کارخانه های گندله سازی ثبت شد که در نوع خود بینظیر است. آخرین رکورد این کارخانه ها مربوط به تاریخ تولید ۲۵ دی ماه است که توانستیم رکورد روزانه تولید را به میزان ۱۸۵۰۰ تن محقق سازیم که این میزان ۱۱ درصد بالاتر از ظرفیت نامی کارخانه است.
نجمی نیا ضمن تشکر از حمایت مهندس تقی زاده و همدلی و تلاش تمامی دست اندرکاران مجموعه از جمله مهندس عتیقی و مهندس محیاپور برای ثبت این رکوردها اضافه کرد: ما در سیصدمین روز سال ۹۶ از تولید ۲۰ میلیون تن محصولات شرکت گل گهر عبور کردیم که سهم گندله سازی در آن تولید ۴۴ درصد بوده است. همچنین مجموع تولیدات گندله سازی نسبت به سال گذشته تا کنون ۶۴ درصد رشد داشته است.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: