مشاهده مطلب

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹      ۰             18877      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ با توجه به ممیزی عملکرد واحد HSEE مجتمع با هماهنگی انجام شده، بازدید vip از سایت معدنی میشدوان با حضور مدیران مجتمع و جمعی از کارشناسان از پیت استخراج و محوطه کارگاهی معدن مذکور انجام شد.

مهندس “علی ایرانمنش” هدف از این بازدید ها را آشنایی مجموعه مدیریت مجتمع با مشکلات و حوادث احتمالی در معدن میشدوان عنوان کرد.

مدیر HSEE مجتمع بیان کرد: در این برنامه با توجه به حوادث احتمالی از قبل پیش بینی شده تیم vip با موارد شبه حادثه از قبیل برخورد دکل بیل مکانیکی با کابل هوایی، مشکلات بارگیری در پیت مرکزی معدن و معیوب بودن برخی از تیرهای برق فشار قوی(۲۰۰۰۰ولت) عبوری از وسط سایت، بازدید کردند.

در ادامه این بازدید، به منظور رفع موانع و مشکلات مطرح شده در بازدید، جلسه کمیته عالی hsee با حضور مدیران مجتمع در دفتر مدیریت مجتمع برگزار شد.

مهندس “سید فرهاد اسلامی” مدیر مجتمع در این نشست با اشاره به رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی و نظارت بر امور خاطر نشان کرد: ایمنی و بهداشت جزو مسائل بسیار حیاتی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی محسوب می شود و باید نظارت همه جانبه ای بر این موضوع صورت گیرد؛ چرا که ما در برابر نیروی انسانی و حفاظت از محیط زیست، مسئول هستیم.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: