- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

پیام مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی مجتمع ؛ “مهندس سید فرهاد اسلامی”در پیامی ضمن تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه قشر معدنکار و کارگر خطه نخل و آهن و آفتاب را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
باسمه تعالی
انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانیکه پیامبر اعظم اسلام آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان فرموده اند.
در طلیعه‌ی‌ روزهای‌ درخشان‌ فجر از همه‌ چیز شایسته‌تر تکریم‌ شهیدان‌ و خضوع‌ در برابر روح‌ فداکار آنهاست‌ و امسال در حالی به استقبال ۲۲ بهمن می‌رویم که ملت بزرگ ایران در آیین تشییع پیکر سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادند که همچنان به آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پایبند هستند. این حضور حماسی در طلیعه این ایام که مقارن با چهلمین روز شهادت سردار دلها گشته، مهر تایید دیگری بر حضور گسترده و پرشور مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.
اینجانب با ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین روز از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار بویژه قشر سخت کوش و پرتلاش معدنکار و کارگر دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.

سید فرهاد اسلامی
مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه بسیج سردار جعفرزاده
مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران