مشاهده مطلب

      ۰۴ شهریور ۱۳۹۶      ۰             14341      اخبار اصلی, روابط عمومی   Print This Post Print This Post

پیام روابط عمومی مجتمع فلات مرکزی به مناسبت آغاز بکار شورای اسلامی شهر بافق

همزمان با آغاز به کار پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر بافق، روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در پیامی ضمن تشکر و خدا قوت به اعضای شورای دوره ی چهارم، حضور و شروع فعالیت اعضای شورای شهر بافق در دوره ی پنجم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی، همزمان با آغاز به کار پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر بافق، روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در پیامی ضمن تشکر و خدا قوت به اعضای شورای دوره ی چهارم، حضور و شروع فعالیت اعضای شورای شهر بافق در دوره ی پنجم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

اينك در آستانه آغاز به كار پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، فرصت را غنيمت شمرده به اعضاي شورای اسلامی دوره ی چهارم خداقوت و خسته نباشيد و به اعضاي شوراي اسلامی دوره ی پنجم شهر بافق خير مقدم عرض نموده و انشاءالله در سایه تعامل و همراهی متقابل بتوانیم در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهرستان بافق گام برداشته و منشاء تحولات ماندگار شویم.

امیدواریم دوره پنجم فعالیت شورای اسلامی شهر بافق نويد دوران پربار در زمينه‌هاي برنامه‌ريزي، راهبري امور عمومي شهر و نظارت بر حسن عملكرد شهرداري‌ و مديريت شهري در چارچوب قوانين و مقررات ابلاغي بوده و در این زمینه از نظرات كارشناسي انديشمندان و پیشکسوتان توسعه پايدار بهره‌مند شوند تا شاهد رشد و اعتلاي شهر دارالشجاعه بافق و در يك كلام ايران اسلامي عزيزمان باشيم.

در پایان ضمن تبریک انتصاب آقای سید محمد باقی زاده به عنوان رئیس شورای شهر، از پروردگار يگانه براي تمامي اعضای محترم شورای شهر بافق كه دغدغه توسعه و آباداني شهر را دارند،‌ صميمانه آرزوي سعادت،‌ سلامت و توفيق روزافزون داریم.

روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: