- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

پیام دعوت مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛ در آستانه روز جهانی قدس و با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیسم بین‌الملل، مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از کارکنان مجتمع برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است: «روز جهانی قدس»، یادگار ارزشمند رهبر فقید انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، مظهر قدرت مردم حق‏ طلب جهان بخصوص مسلمانان آزادی خواه شده است تا به بهانه آن، انسانیت و دفاع از مظلوم و عدالت خواهی را فریاد زده و بر ظلم و ستم بشورند.

امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهادهای بین‌المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین های اشغالی اصرار می ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز آبایی ندارند.

از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند.در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی خواهد شد.

لذا اینجانب از تمامی کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران دعوت میکنم به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور ولایی، پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بویژه حامیان آمریکای جهانخوار بزنند.

سید فرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی