- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

پیام تسلیت مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام راحل(ره)

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ مدیر مجتمع در پیامی ضمن گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.
در پیام مهندس سید فرهاد اسلامی آماده است:

امام خمینی (ره) به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی‌وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن، افسانه نیست. رهبر معظم انقلاب

فرار رسیدن نیمه خرداد، برای ملت ایران یادآور غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۴۲ است. انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری کم نظیر حضرت امام خمینی(ره) و به برکت خون شهیدان و مجاهدان راه فضیلت به بار نشست. امام خمینی(ره) با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است و پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین حاصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه بودکه از نظر عمق گستردگی و آثار با هیچ کدام از نهضت های صد ساله اخیر قابل مقایسه نیست.امید آنکه بتوانیم با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت خامنه ای، پرچم این انقلاب را به دست صاحب آن حضرت صاحب الزمان(عج) بسپاریم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد، سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را خدمت ملت شریف ایران و همکاران گرامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

سید فرهاد اسلامی
مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران