- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

پیام تبریک مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت ۲۶ مرداد

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ پیام مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند. آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏ هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند. آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.
و امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانى پایان دادند. در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به‏ بار نشست و سال‏هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهى تحقق یافت «و بشر الصابرین» .
در پایان ضمن گرامیداشت این روز عزیز، یادى هم از سرور آزادگان، مرحوم حجت ‏الاسلام والمسلمین ابوترابى داشته باشیم که به‏ عنوان مرشد اردوگاه ‏ها نقشى کلیدى در وحدت و انسجام آزادگان، روحیه ‏بخشى و تحمل سختی ‏ها داشتند و به ۴۰ هزار آزاده ایرانى درس حماسه و غیرت دادند.

محمد مرشدزاده
مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده