مشاهده مطلب

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۶      ۰             14305      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت   Print This Post Print This Post

پیام تبریک مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت ۲۶ مرداد

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تبریک ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان را به میهن اسلامی ایران گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ پیام مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که پس از سال‏ها اسارت در زندان‏ها و اسارتگاههاى مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامى خود گذاشتند. آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‏ هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند. آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضاى الهى بودند. اینان سینه‏ هایى فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه ‏کس بریده و به خدا پیوسته بودند، آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایى یافته بودند.
و امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانى پایان دادند. در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزادمردان به‏ بار نشست و سال‏هاى نگرانى و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهى تحقق یافت «و بشر الصابرین» .
در پایان ضمن گرامیداشت این روز عزیز، یادى هم از سرور آزادگان، مرحوم حجت ‏الاسلام والمسلمین ابوترابى داشته باشیم که به‏ عنوان مرشد اردوگاه ‏ها نقشى کلیدى در وحدت و انسجام آزادگان، روحیه ‏بخشى و تحمل سختی ‏ها داشتند و به ۴۰ هزار آزاده ایرانى درس حماسه و غیرت دادند.

محمد مرشدزاده
مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: