مشاهده مطلب

      ۰۴ شهریور ۱۳۹۹      ۰             18997      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

پیام تبریک مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت هفته دولت

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، مهندس سید فرهاد اسلامی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک گفت.

در پیام مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی آمده است:

 

“وقتی ما از شهیدان رجایی و باهنر حرف می زنیم فقط تاریخ نویسی نیست،در حقیقت تاریخ انقلاب است.”                             مقام معظم رهبری

هفته اول شهریور ماه که به یاد دو یار مخلص این نظام به نام “هفته دولت” مزین شده، فرصت مغتنمی است تا با تاسی از راه و منش این دو خادم صدیق و شهید، در راستای عزت و سربلندی، تقویت وحدت ملی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

هفته دولت مجالی ارزشمند است تا نیروهای خدوم دولت ، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کرده و اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک سو آماج شدید ترین و بی رحمانه ترین تحریم های استکبار جهانی قرار گرفته و از طرفی با توجه به شرایط کنونی کشور، تشریح و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم انقلاب اسلامی و خدمتگذاری بی منت به مردم شریف لازم و ضروری است و بایستی با وحدت،همدلی و تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون جهش تولید فراهم گردد و همچنین در شرایط بحرانی بیماری کرونا با همکاری دولت و مردم روحیه امید و نشاط در جامعه گسترش یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان و کارمندان خدوم دولت تبریک عرض نموده و  توفیق بیش از پیش در خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

 

سید فرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: