- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

پیام تبریک مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت روز صنعت و معدن

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ؛ به مناسبت دهم تیرماه ، مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران این عرصه  تبریک گفت.
در پیام مدیر مجتمع آماده است:
بسمه تعالی
اختصاص دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی است كه به مهم ترین موتور محركه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود.
دهم تیر ماه روز صنعت و معدن، روزی است که نقش تعیین کننده و اساسی در پیشبرد رشد و توسعه کشور جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و کشوری که با وجود منابع عظیم صنعتی و معدنی توانسته است در بسیاری از تولیدات در رده های برتر جهانی قرار گرفته و با اتکاء به دانش و فن آوری داخلی وملی کارنامه خوبی در زمینه تولیدات صنعتی و معدنی از خود به نمایش بگذارد.
دهم تیر ماه با عنوان روز ملی صنعت و معدن فرصتی حاصل شد تا از همه صنعت گران، مهندسان، کارگران و کارآفرینان عرصه صنعت و معدن که با همت و صبوری به جهانیان ثابت کردند با همه فشارها و تهدیدهایی که کشور عزیزمان ایران را در بر گرفته است و با شایستگی ایستاده اند، تقدیر و پاس داشته شود.
اینجانب ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تمام کارکنان و کارگران مجتمع معدنی معادن سنگ آهن فلات مرکزی و سایر مجموعه های معدنی و صنعتی شهرستان بافق، امیدوارم با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان ” اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال” بتوانیم با بهره گیری از توان داخلی به سوی کاهش آمار بیکاری و تولید هر چه بیشتر پیش برویم.
موفق و موید باشید
محمد مرشد زاده
مدیر مجتمع