- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

پیام تبریک سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، مهندس “حمید رحیمی بافقی” طی پیامی به‌ مناسبت هفته بسیج، این هفته را به تمامی بسیجیان تبریک و تهنیت گفت.

در پیام سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی آمده است:

بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد» .بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه های سیاسی،نظامی،اقتصادی ،علمی وفرهنگی ، نیل به اهداف بلند قله های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد. با تفکر بسیجی، جامعه از بن بست رها شده و به سمت تعالی رشد می نماید و هرچه این تفکر بسیجی بیشتر جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایانتر می شود .
اینجانب به سهم خود ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجى بویژه بسیجیان پایگاه مقاومت سردار شهید جعفرزاده مجتمع فلات مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدى صاحب الامر(عج) و رهنمودهاى رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای از ایزد متعال خواستارم.

 

حمید رحیمی بافقی

سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی