مشاهده مطلب

      ۲۵ آذر ۱۳۹۹      ۰             19330      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

پیام تبریک سرپرست مجتمع به مناسبت روز پژوهش

همزمان با ۲۵ آذر ماه روز ملی پژوهش، سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در پیامی این روز را به پژوهشگران و فعالین عرصه پژوهش تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، همزمان با ۲۵ آذر ماه روز ملی پژوهش، سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در پیامی این روز را به پژوهشگران و فعالین عرصه پژوهش تبریک گفت.

متن پیام مهندس “حمید رحیمی” به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پژوهش يكي از اساسي‌ترين نيازها براي نيل به پيشرفت و توسعه همه‌جانبه يك كشور است، شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و درنهایت استقلال، خودکفایی واقتدار جامعه شده تا زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای آن كشور باشد.
بی‌شک دستاوردهای بیشمار صنایع و معادن در حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری مرهون همت والای پژوهشگران و کارکنان علاقه‌مند به این حوزه تحقیقاتی است و هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای این عزیزان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری است.
اینجانب فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری و روز پژوهش را به‌تمامی محققان، پژوهشگران و کارکنان این حوزه در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون شما عزیزان را خواستارم.

 

حمید رحیمی

سرپرست مجتمع

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: