مشاهده مطلب

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶      ۰             14460      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

پیام تبریک روابط عمومی مجتمع به مناسبت هفته نیروی انتظامی

همزمان با هفته نیروی انتظامی روابط عمومی مجتمع در پیامی این هفته را به حماسه آفرینان عرصه عشق ، ایثار و امنیت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی روابط عمومی مجتمع در پیامی این هفته را به حماسه آفرینان عرصه عشق ، ایثار و امنیت تبریک گفت.

بسم ا… الرحمن الرحیم

 نیروى انتظامى مجموعه اى است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

آرزوی همیشگی انسان ها، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است. نیروی انتظامی نیاز یک جامعه ی آرمانی است و همه ی اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.نیرویی که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم وفساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش وعدالت باشد. امنیت ، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی درجامعه است.

بدین وسیله ضمن تبریک این هفته به فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بافق، از تلاش های حافظان و پاسداران امنیت به عنوان طلایه داران انضباط ، امنیت و عدالت تشکر نموده، امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور باشند.

روابط عمومی مجتمع

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: